Godnatt!

Denna kvällen har jag suttit framför TVn och följt SVT's idrottsgala, och shit vad inspirerad man blir av alla enorm duktiga idrottare vi har i Sverige. Det är helt sjukt att människor som Charlotte Kalla och Sarah Sjöström ens existerar, vilka underbara krigare!! 
 
Imorgon är det skola som vanligt och sedan kanske jag åker ut till överby eller något, lite läxor behöver jag göra iaf! Så viktigt nu att hålla i ända in i det sista med skolan även om det känns tungt och onödigt! 
Den här veckan kommer nog vara ganska långtråkig för mig då jag inte får träna på hela veckan!! 
För mig som annars tränar varje dag och ibland flera gånger om dagen så är det väldigt jobbigt att inte träna! 
Fatta hur mycket energi jag kommer ha i slutet av veckan?
 
Godnatt! xoxo S. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0