110 dagar sedan sist

Hejsan på er!
Idag är en av dem bästa dagarna på länge, Funny är friskförklarad. 
Dagen började med kaos på grund av lastbilen som var halvt trasig. Precis när vi kört ut från Trollhättan så dör bilen, paniiiik. Vad gör man liksom med en häst där bak mitt på motorvägen? 
Vi kunde ju inte vända, inte åka frammåt och vi kunde ju absolut inte lasta ur Funny. 
Efter en timma på vägen så kom en och lagade bilen så vi kunde äntligen rulla vidare! 
 
Själva veterinär besöket gick toppen, vi gjorde böjprov, sprang med henne, longerade i trav och galopp och hon var jättefin! Mitt leende växte bara mer och mer för varje moment som hon klarade. 
Oslagbar känsla när veterinären tillslut säger att hon faktiskt är frisk!. 
5 månader har Funny varit skadad och nu äntligen ska jag få börja sätta igång henne! 
Senast gång jag jag red Funny ordenligt var den 18 oktober!! Sedan har jag ju fått sitta på henne i skritt men det kallar inte jag att rida på henne. 
 
L.Y.C.K.A 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0