Inte igår

Det var inte igår jag var inne här och kikade! 
Jag har faktiskt saknat det en del men jag har verkligen inte haft tid. 
Det har varit fullt upp med skolan, hästarna, handbollen och kompisarna viket har varit roligt!
Lärt känna flera nya människor sedan jag skrev här senast och det har hänt en del. 
 
För tillfället rider jag Mathildas häst Witchess lite för min ponny Funny är skadad, det kommer snart ett inlägg om det. Har varit med på en hoppträning med Wc som hon kallas och det gick jättebra tyckte jag iaf för att vara första gången jag hoppade henne. 
 
I handbollen har vi nyss spelar SM steg 2 vilket inte gick så bra men vi får träna träna träna!
Jag har typ bytt position från mitt 9 till vänster 6a vilket är en ganska stor förändring så det tar ett tag att vänja sig men jag försöker bli så bra jag kan på min nya position. 
 
I skolan så håller vi väldigt mycket på med gymnasieval och så vidare. 
Jag är 99 % säker på att jag vill gå ekonomi på Birger Sjöberg men är lite intresserad av sam-media men det kommer nog inte finnas på Birger och det är där jag vill gå så aa! Och jag tycket samhäll verkar lite tråkigt! 
Hoppas jag inte är borta härifrån för länge denna gången!
Kram Sofie
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0